Για να τεθούν σε εφαρμογή οι νέες σας ρυθμίσεις, αυτή η ιστοσελίδα θα ανανεωθεί αυτόματα, όταν κάνετε κλικ στο «'Αποθήκευση και κλείσιμο'».

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για λόγους λειτουργικότητας, άνεσης και στατιστικής. μπορείτε να αλλάξετε αυτή τη ρύθμιση οποτεδήποτε, κάνοντας κλικ στο «Αλλαγή ρυθμίσεων» Εάν συμφωνείτε για τη χρήση των cookies παρακαλώ κάντε κλικ στο «Ναι, συμφωνώ». Η πολιτική μας για την προστασία προσωπικών δεδομένων

Αυτοκίνητο : Όταν το smartphone μετατρέπεται σε κλειδί αυτοκινήτου

 
 
 

Επαφές


Rania Theologitou
Τηλέφωνο +30 210 5701211

 

28/02/2017 | Ελλάδας | Εταιρικά νέα

Ένα αυτοκίνητο όπως δεν το έχουμε συνηθίσει. Ένας τρίτος ζωτικός χώρος μετά το σπίτι και τη δουλειά παρουσιάζεται από την Bosch, στο Mobile World Congress 2017 στη Βαρκελώνη.

Στο ΜWC 2017, στη Βαρκελώνη η Bosch παρουσιάζει καινοτόμες τεχνολογίες πάνω στο τομέα των αισθητήρων και της συνδεδεμένης αυτοκίνησης. Πέραν από το σπίτι μας και το εργασιακό περιβάλλον, η συνδεσιμότητα μετατρέπει το αυτοκίνητο σε έναν τρίτο ζωτικό χώρο, παρέχοντας υψηλές αποδόσεις και εξατομικευμένες υπηρεσίες στον οδηγό. Μέχρι το 2022 υπάρχει η εκτίμηση, ότι η αγορά στο κομμάτι της συνδεδεμένης αυτοκίνησης θα σημειώνει κάθε χρόνος μια αύξηση της τάξεως του 25%. Πολύ σύντομα, το αυτοκίνητο ως μέρος του Ιnternet of Things (IoΤ), θα μπορεί να επικοινωνεί τόσο με τα άλλα μέσα μετακίνησης όσο και με το «έξυπνο σπίτι».

Το demo αυτοκίνητο της Bosch στην ΜWC 2017, φέρει μια ευρεία γκάμα καινοτόμων τεχνολογιών που προορίζονται για τις αυτοκινητοβιομηχανίες : Μια κάμερα αναγνώρισης προσώπου συλλαμβάνει το πρόσωπο του οδηγού και φτιάχνει το προφίλ του από τη στιγμή που θα μπει στο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα το αυτοκίνητο ρυθμίζει από μόνο του τη θέση του τιμονιού, τους καθρέπτες, την εσωτερική θερμοκρασία αλλά και το ραδιοφωνικό σταθμό ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού του. Μια οθόνη multimedia απτικής αφής δέχεται εντολές μέσω κινήσεων των δακτύλων, ενώ τις επιβεβαιώνει παρέχοντας στον οδηγό απτική ανάδραση. Τα κουμπιά που απεικονίζονται στην οθόνη δίνουν την αίσθηση αληθινών κουμπιών και οδηγός με αυτό τον τρόπο μένει προσηλωμένος στο δρόμο. Ένα σύστημα καμερών έρχεται να αντικαταστήσει και τους δύο εξωτερικούς καθρέπτες. Αισθητήρες βίντεο εγκαθίστανται στο εσωτερικό του οχήματος και οι εικόνες-είδωλα προβάλλονται σε οθόνες τοποθετημένες στο δεξί και αριστερό μέρος του ταμπλό του αυτοκινήτου. Ένα ακόμη παράδειγμα εξατομικευμένων υπηρεσιών για τον οδηγό που παρουσίασε η Bosch, είναι η πλήρως παθητική του είσοδος στο όχημα και η εκκίνηση του οχήματος, χρησιμοποιώντας ένα smartphone αντί για κλειδί. Με ένα κρυπτογραφημένο ψηφιακό κωδικό στο τηλέφωνο, το αυτοκίνητο μπορεί να ξεκλειδώσει και να πάρει μπρος από μόνο του, αρκεί ο οδηγός να πλησιάσει το όχημα σε ακτίνα σχεδόν δύο μέτρων, ώστε το σύστημα του αυτοκινήτου να αναγνωρίσει το μυστικό κωδικό στο τηλέφωνο. Κατά τον ίδιο τρόπο ο κινητήρας παίρνει μπροστά μόνο όταν το σύστημα εντοπίζει την τηλεφωνική συσκευή μέσα στο αυτοκίνητο.

Η Bosch Ελλάδας λειτουργεί ως θυγατρική του Ομίλου Bosch στην Ελλάδα από το 1992, αν και η παρουσία της καταγράφεται ήδη από το 1913. Σήμερα απασχολεί προσωπικό 67 ατόμων ενώ ο Όμιλος Bosch στην Ελλάδα απασχολεί συνολικά 547 άτομα. Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία οι συνολικές πωλήσεις της για το 2016 ανήλθαν σε 40 εκατ. ευρώ και αν συμπεριληφθούν και οι θυγατρικές του ομίλου οι πωλήσεις φτάνουν τα 162 εκατ. ευρώ. Δραστηριοποιείται στους τομείς των Ανταλλακτικών Αυτοκινήτων, Ηλεκτρικών Εργαλείων, Συστημάτων Θέρμανσης, Συστημάτων Ασφαλείας καθώς και στους Βιομηχανικούς Αυτοματισμούς, προσφέροντας μια μεγάλη γκάμα προϊόντων υψηλής ποιότητας. Στη Bosch Ελλάδας υπάγονται και οι δραστηριότητες της Κύπρου, της Αλβανίας και της Μάλτας.

Ο Όμιλος Bosch είναι ένας από τους κορυφαίους παγκοσμίως προμηθευτές τεχνολογίας και υπηρεσιών. Το οικονομικό έτος 2016 είχε πωλήσεις της τάξης των 73,1 δις ευρώ και απασχολούσε περίπου 390.000 υπαλλήλους .Οι δραστηριότητες του ομίλου χωρίζονται σε τέσσερις επιχειρηματικούς τομείς: Μobility Solutions, Βιομηχανικής Τεχνολογίας, Καταναλωτικών Αγαθών καθώς και Ενέργειας και Τεχνολογίας Κτηρίων. Τον Όμιλο Bosch αποτελούν η Robert Bosch GmbH και οι περίπου 440 θυγατρικές επιχειρήσεις σε 60 χώρες. Εάν συμπεριληφθούν οι αντιπροσωπείες και τα γραφεία πωλήσεων, τότε η Bosch εκπροσωπείται σε 150 χώρες. Η καινοτομία της Bosch αποτελεί τη βάση της μελλοντικής της ανάπτυξης.

Η Bosch απασχολεί 59,000 υπαλλήλους στο τομέα της έρευνας σε 118 περιοχές της υφηλίου. Στρατηγικός της στόχος είναι να παρέχει καινοτόμες λύσεις για το διαδίκτυο των αντικειμένων (Internet of things).

Όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες του ομίλου Bosch έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύουν την ποιότητα ζωής, παρέχοντας λύσεις τόσο καινοτόμες όσο και επωφελείς. Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία προσφέρει «Τεχνολογία για τη ζωή» σε όλον τον κόσμο.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1886 στη Στουτγάρδη από τον Robert Bosch (1861-1942) με την ονομασία “Εργαστήριο Μηχανικής Ακριβείας και Ηλεκτρικής Μηχανολογίας”.

Η ειδική ιδιοκτησιακή δομή του Ομίλου Bosch εγγυάται την επιχειρησιακή του ελευθερία.

Έτσι η εταιρεία κάνει μακροπρόθεσμο προγραμματισμό και πραγματοποιεί εκ των προτέρων σημαντικές επενδύσεις οι οποίες διασφαλίζουν το μέλλον της. Το 92% των μετοχών της Robert Bosch GmbH ανήκουν στο κοινωφελές ίδρυμα Robert Bosch Stiftung. Οι επιχειρηματικές λειτουργίες της εταιρείας γίνονται από την Robert Bosch Industrietreuhand KG. Οι υπόλοιπες μετοχές ανήκουν στην οικογένεια Bosch και στη Robert Bosch GmbH.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε

www.bosch.com

www.bosch-press.com

twitter.com/BoschPresse

Γίνετε fan της νέας σελίδας μας στο Linkedin

www.linkedin.com/company/bosch-hellas